'data:blog.pageType == "item"'>


poniedziałek, 28 września 2015

5 rzeczy, ktore udalo mi sie osiagnac w ostatnim czasie.

Myślę, że każdy w życiu od najmłodszych lat ma jakieś marzenia, fantazje i cele do zrealizowania. Wraz z wiekiem oczywiście ulegają one pewnym zmianom, aczkolwiek sama wiem po sobie, ze pewne pragnienia zrodziły się w dzieciństwie i przetrwały do dzisiejszego dnia, a przecież mam już na karku prawie 23 lata. :) Jakie to pragnienia dowiecie się czytając moje dalsze wypociny..


Pierwszą rzeczą, której bardzo pragnęłam to dostać się do liceum na profil językowo-informatyczny. Jak się potem okazało, w rozszerzeniu obejmowała się także matematyka.. i było to dla mnie ogromne wyzwanie by na dobrym poziomie ukończyć liceum i zdać dobrze maturę. Matematykiem nigdy nie byłam, ale skończyłam liceum z mocną trójką i udowodniłam tym sobie, że nawet największe słabości, które nie wynikają z naszego charakteru można pokonać swoją wielką pracą i wysiłkiem. Z liceum wiąże się też zdanie matury i dostanie się na studia. Wszystko się udało, byłam nawet zadowolona, chociaż wiem, że stać mnie było na ciut więcej. :)
Po maturze przyszedł czas na kolejne pragnienie.. mianowicie posiadania prawa jazdy. Kurs zaczęłam w czerwcu 2012, a egzamin zdałam 13 lutego 2013 roku, a mój Instruktor i najbliżsi śmiali się, że WORD ukochał mnie na walentynki. :) Było ciężko, zdałam za czwartym razem, ale wcale się tego nie wstydziłam i nie wstydzę. Widocznie tak musiało być, abym bezpiecznie czuła się za kierownicą. Dzisiaj już nie mam takiego parcia na jazdę samochodem, dużo bardziej wolę, gdy zajmuje miejsce pasażera obok. :)


Czwarta rzecz to zmiana kierunku studiów, po roku niewypału. Z filologii rosyjskiej przeniosłam się na pedagogikę wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną. Od zawsze każdy powtarzał mi, że to moje powołanie.. praca z dziećmi, ja miałam pewne wątpliwości, które szybko się rozwiały. Tak czy siak, języki bardzo lubię, i zrobiłam już certyfikat z języka angielskiego na poziomie C1. I to też mogę podpiąć jako jedno ze swoich osiągnięć. Jestem z siebie bardzo dumna i chcę osiągnąć jeszcze więcej w tym kierunku. Może za rok, gdyż teraz muszę skupić się na mojej pracy licencjackiej, bo do obrony zostało już tylko 9 miesięcy.. aż i tylko. 
Ostatnią rzeczą którą traktuję jako moje największe osiągnięcie.. to zmiana stylu życia na zdrowszy i bardziej aktywny. Choć ta zmiana trwa dopiero 2 miesiące, wiem, że to była wspaniała decyzja, która przyniesie dużo szczęścia i motywacji do dalszego działania. :)


Myślę, że to żadne nadzwyczajne osiągnięcia nie są.. ale dla mnie wiele znaczą i musiałam dać z siebie ogrom wysiłku, by je osiągnąć. Teraz jestem szczęśliwa! :) Studiuję to co lubię, dostałam staż w zawodzie i miejsce traktuje jak dosłownie spotkania rodzinne, zmieniam się na lepsze, i wszystko idzie w tym dobrym kierunku. Życzę tego każdej osobie, która nie wierzy w siebie i w swoje możliwości. Marzenia się nie spełniają, marzenia trzeba spełniać samemu! 

13 komentarzy :

  1. jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde osiągniecie jest ważne.nie ważne co to by było. Kibicuje i wierzę w Ciebie Karolinko z całego serduszka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) to mile mieć takie wsparcie. :*

      Usuń
  3. Hi there, I would like to subscribe for this webpage to take most up-to-date updates, so where can i do it please hlp out.


    Here is my web blog :: farm & castle ios cheats

    OdpowiedzUsuń
  4. I think this is among the most important information for me.
    And i'm glad reading yor article. But wanna remark on some general things, The
    web site style is perfect, the articles is really excellent :
    D. Good job, cheers

    Also visit my web-site; League Of Immortals Cheats

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej KarolinHej Karolinko! :**
    Przyznaje się, że tutaj jestem pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! :D Z tym wpisem bardzo się utożsamiam i uważam, że napisałaś całą prawdę! Przecież nic takie nie uszczęśliwia jak osiąganie celów, realizacja marzeń… mimo swojego młodego wieku coś o tym wiem.  Podpisuje się także obiema rękoma pod tym co napisałaś!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze w swoim życiu jeszcze wiele celów uda Ci się osiągnąć! Jesteś młoda, piękna, zdolna, z pasją, wszystko przed Tobą! Dziękuję i zapraszam :)

      Usuń
  6. I always spent my half an hour to read this website's articles or reviews all the time along with a cup of coffee.


    Here is my webpage :: inside out hack

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę nic mówić, ale to jest opieka i terapia, a nie pedagogika wczesnoszkolna z terapią bo nie ma takiej specjalnosci ;P jeśli byś chciała iść dalej na magistra z wczesnoszkolnej musisz mieć dodatkowe roczne przygotowanie z PWD. Nam bardzo zwracają na to uwagę, szczególnie namawiają żeby robić magistra z powodu zmian jakie mają nastać... No i wczesnoszkolna ma ponoć mieć pierwszeństwo w rekrutacji za rok na swoją specjalność- oby :)
    Gratulacje z powodu osiągnięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, tak tak zgadza się to o czym mówisz, ale ja od tamtego roku robie jeszcze dodatkową szkole, zaocznie, (2-letnia), bo chciałam wyjść nieco poza samą terapię i opiekę. :) na mgr będę kontynuować raczej ta sama specjalność, bo mi się podoba, a potem jakąś podyplomowkę z angielskim, będę to robić tylko ze względu na te wymagania które wchodzą :( ogólnie wchodzi dużo terapii w przedszkolach, z czego bardzo się ciesze. A jak tam, podobają Ci się zajęcia w tym semestrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no chyba że tak, jaka to szkoła? Bo chciałam też zrobić coś innego, ale wszystko płatne niestety :/ Zajęcia mniej ciekawe niż w zeszłym roku, ale nie narzekam. Może się rozkręcą ;) Ja też się skuszę na podyplomówkę, rozglądam się za kursem angielskiego jakimś...

      Usuń
    2. Szkoła w Łowiczu, MWSH :) też płacę za nią niestety, ale i tak cieszę się, że nie muszę robić licencjatu tylko od tamtego roku otworzyli też właśnie te dwuletnie uzupełniające, Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Początkowa z Terapia Pedagogiczną - zaczęło się od kierunku studiów, wydawał mi się bardzo ciekawy, jak już wybierałam się na UŁ, ale jednak się nie zdecydowałam. Materiał na pewno jest bardziej okrojony, ale jakieś uprawnienia dodatkowe zawsze się przydadzą... i nie płacę aż tak dużo bo 200zł/na 3 miesiące. :):) W Łodzi nic podobnego nie znalazłam, o tym w sumie poinformowała mnie moja koleżanka, bo tam studiuje zaocznie ogólnie pedagogikę obronną - z tego co mówiła rozszerzona resocjalizacja z elementami obrony, więc też fajnie. A z tym angielskim to szkołę językową masz na myśli tak?

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, który jest ogromną motywacją do działania! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej! :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwacja za obserwację" ;)