'data:blog.pageType == "item"'>


wtorek, 8 września 2015

O MNIE



Karolina Daria Weronika - dwa pierwsze imiona wybrali moi rodzice, z czego do ostatniej chwili miałam być Darią, trzecie wybrałam sobie sama i wyobraźcie sobie z żadnego nie jestem zadowolona! 

Mam 23 lata, obecnie jestem studentką Uniwersytetu Łódzkiego, na wydziale Nauk o Wychowaniu. Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej, którą mam nadzieję obronię już w najbliższych miesiącach..

Mieszkam z rodzicami, póki co nie myślę o tym by się wyprowadzić. Chcę skończyć studia i znaleźć pracę, wtedy będę gotowa na pełną samodzielność życiową.

Jestem sama, nie mam drugiej połówki przy sobie. Nie, stop! Przecież istnieje tyle pięknych określeń dla takich samotnic jak ja. Zacznijmy więc raz jeszcze... Jestem singielką i nie zapowiada się by to w najbliższym czasie uległo zmianie.

Jeśli miałabym określić siebie w trzech słowach to byłyby to: żywioł, dawka porządnego humoru i muzykalna dusza. Jestem bardzo energiczną osobą, przy tym również spontaniczną i uważam nieskromnie, że nie można się ze mną nudzić. Jestem też wrażliwa, cierpliwa, twardo stąpająca po ziemi, ale przy tym mam marzenia w które niesamowicie mocno wierzę i dążę powoli do ich spełniania. 

Mam dwie przyjaciółki, które kocham ponad wszystko. Dwie skrajnie różne osobowości, a z każdą mogłabym przysłowiowo "konie kraść" :)

Jestem bardzo dumna z tego w jakiej rodzinie zostałam wychowana. Ogromną uwagę przywiązuję do okazywania emocji bliskim. Jestem bardzo rodzinna, kiedyś marzyłam o dużej rodzinie.

Uwielbiam małe dzieci i w przyszłości to właśnie z nimi chciałabym pracować. 

Interesuje się muzyką, językami obcymi, makijażem i wszystkim tym co związane z rozwojem człowieka. 

Nie nazywam się blogerką, jestem zwyczajna dziewczyną, która potrzebuje czasem wymienić swoje poglądy z innymi mądrymi, może bardziej doświadczonymi kobietkami :) 

Jestem uzależniona od coli, kosmetyków i muzyki.

Chciałabym kiedyś zwiedzić Japonię. 



MASZ WIĘCEJ PYTAŃ? 
Zapraszam do napisania wiadomości: frequencerr@gmail.com 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, który jest ogromną motywacją do działania! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej! :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwacja za obserwację" ;)