'data:blog.pageType == "item"'>


środa, 9 września 2015

PIERWSZY POST - KILKA SŁÓW WSTĘPU

Pierwszy post zawsze jest nieco problematyczny, ale mam nadzieję, że na samym starcie Was nie zanudzę! Nazywam się Karolina, mam 22 lata i od zawsze uwielbiałam pisać. Mając naście lat prowadziłam pamiętnik, który do dzisiaj leży w szafce na pamiątkę... ale że duch czasu wspiera technologię, po długich przemyśleniach skłonił mnie do założenia tego bloga. Myślę, że to wspaniała sprawa mieć taki kącik dla siebie :-)

O czym będzie blog? Tematyka głównie lifestyle'owa, trochę prywaty, coś o naszej płci pięknej, różne stylizacje, parę słów o kosmetykach (bo która z Nas ich nie lubi?!). Dodatkiem będą na pewno też posty z aktualizacją moich przemian, treningów, podsumowań w tym zakresie oraz fit przepisy, które sama wymyślam, albo wykonuję z inspiracji innych osób :) Jeśli spodoba Wam się blog gorąco zachęcam do jego subskrybowania!

A teraz okrągłe 40 faktów o mnie, abyście mnie trochę poznały...

1. Mam 176 cm wzrostu i od zawsze wzrost był moim jednym z kompleksów!
2. Jestem studentką od 2012 roku. Po maturze postanowiłam studiować inny kierunek, niż dotychczas, ale po kilku miesiącach zrozumiałam, że to był błąd i się przeniosłam. Nigdy nie żałowałam tej decyzji!
3. Z natury jestem szatynką, ale od kilku lat na mojej głowie gości kolor blond.
4. Miałam na głowie już wszystkie kolory od brązu, po rude, skończywszy na czarnym.
5. Kocham kolor fioletowy!
6. Nie lubię mięsa, rzadko je jem, a jeśli już po nie sięgam to jedynie pierś z kurczaka...
7. Uwielbiam lody czekoladowe i kokosowe. Nienawidzę za to owocowych.
8. Moją ulubioną porą roku jest zima.
9. Kocham herbaty i mogłabym pić je litrami.
10. Najbardziej boję się os, pszczół i szerszeni.
11. Jestem uzależniona od muzyki. Słucham jej w każdej wolnej minucie.
12. Kiedyś miałam psa, ale odkąd musiał zostać uśpiony przestałam marzyć o pupilu.
13. Jestem osobą bardzo wrażliwą i sentymentalną.
14. Często chodzę ubrana na czarno. Po prostu lubię!
15. Uwielbiam gotować. Szczególną radość z tego czerpię, gdy robię coś dla kogoś.
16. Nigdy nie umiałam mieć długich paznokci. Są słabe, ale ciągle z nimi walczę!
17. Jestem pedantką. Wszystko musi być na swoim miejscu, najlepiej ułożone w kosteczkę :D
18. Mam prawo jazdy kategorii B od 3 lat.
19. Przywiązuję dużą wagę do szczegółów.
20. Łatwo mnie zranić, często przejmuję się błahostkami.
21. Mam ogromne pokłady cierpliwości.
22. W wolnej chwili najbardziej lubię spędzać czas z moją rodziną.
23. Nienawidzę fryzjerów i omijam ich szerokim łukiem.
24. Od niedawna chodzę na siłownie i basen.
25. Zmieniłam nawyki żywieniowe na zdrowsze i czuję się z tym o wiele lepiej.
26. Źle znoszę upały, najlepiej gdyby temperatura nie przekraczała 23-24 stopni.
27. Jestem romantyczką. Uwielbiam świece, zapachy, długie kąpiele w pianie.
28. Gdy mam do wyboru film lub książkę - wybiorę książkę.
29. Uwielbiam atmosferę Świąt Bożego Narodzenia.
30. Lubię uczyć się języków obcych. Mam dobrze opanowany rosyjski i angielski :)
31. Zawsze jestem punktualna, nienawidzę gdy ktoś się spóźnia!
32. Mam świra na punkcie kupowania nowych pościeli.
33. Nie lubię siedzieć sama w domu. Czuję się wtedy bardzo samotna.
34. Mam kolekcję perfum i cały czas ją powiększam. W szafce stoi 15 flakonów.
35. Gdy boli mnie ząb, lub głowa jestem nie do życia.
36. Jestem strasznym śpiochem. Nigdy nie mam dość snu :D
37. Ufam bardzo małej grupie ludzi, podchodzę do życia z dużym dystansem.
38. Kiedyś grałam trochę na gitarze i śpiewałam w zespole.
39. Za mambę pomarańczową oddam życie!
40. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez instagrama czy facebooka.

Jeśli przebrnęłyście to jesteście wielkie! Mam nadzieję, że chociaż trochę rozjaśniłam Wam swój własny obraz :-) Następny wpis będzie już sprecyzowany, więc już dziś zapraszam Was do zaglądania tutaj.

Buziaki i uściski! Cieszę się, że tu z Wami jestem! :-)

2 komentarze :

  1. Bardzo się cieszę, że tu jesteś Karolinko :) Pozdrawiam Cię serdecznie i będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ogromnie mi miło, że tu jesteś i zapraszam częściej! W końcu będę mogła też aktywnie uczestniczyć we wszystkim na Twoim blogu :) Ściskam Cię baaaaaaaaaaardzo mocno! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, który jest ogromną motywacją do działania! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej! :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwacja za obserwację" ;)